miihiihihihihih

läste en väldigt bra text igår om folk som gör sig själva till offer. tyckte att den var jävligt bra faktiskt.
folk som springer runt och belastar sig själv och andra med sitt förflutna och skyller ifrån sig på det.
men vad man är nu är inte den man var då. vi kan inte gå tillbaka i tiden och få våra föräldrar att älska oss då (tex). vad som händer är nu och det är patetiskt, destruktivt och onödigt att älta det förgågna som om det ska vara du resten av livet. vi kan inte göra något åt det som passerat nu. vi är här och nu och framtiden är mer relevant än det förgågna. so get your shit together.

annars så har vi det bra i stockholm. fredrik kom hem här om natten, erik jobbar, hanna flyttar i princip in och lilla familjen delar tallrikar,täcken och frodas. vi saknar felicia också.. men annars är vi ganska nöjda med livet tror jag.
ibland undrar jag varför jag skriver blogg? så att det största fanet av alla kan läsa den. jag själv? haha. jag läser ju ingen annans än min egen. så det måste ju göra mig till det största fanet.. right?
då kan jag skriva det här för att jag en dålig dag ska kunna blicka tillbaka på detta fantastiska ögonblick.
jag har gått ner i vikt, min fysiska hälsa äger, jag har bojkottat alkhol (for now), cigg och skitmat.
ikväll ska jag få krypa ned mellan erik, hanna och fredrik.
nu ska jag äta ett äpple!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0