what might have been lost

sitter i mitt slitna hår, surplar juice och tuggar morot.
på tv svettas halvnakna tjejer till pissmusik.
ännu ett känsloladdat fantastiskt höstväder som får mig att längta tillbaka till våren och ångra det jag inte la mer tid på i sommar eller ens gjorde.
men det är kallt, lungt, soft och varmt ändå. här inne.
jag har inte skrivit något vettigt och ordentligt på länge (måste tala om att de små tankar jag samlar här emellanåt inte är något som jag klassar som det jag skriver) och jag kan bara komma på löjliga anledningar till att jag inte gjort det. men också realistiska anledningar värt att låta skrivandet vänta ett tag.
jag vill ha en skrivmaskin och lite begriplig tid.
jobbar på mitt brev som ska till seattle.
och min framtid.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0