viva la tisdag

ja, igår var det allheartsday. jag såg bara män springa runt med blommor, vinflaskor, chokladaskar och rosa underklädpåsar.
är alla hjärtans dag den dagen då alla män ska skämma bort sina respektive och behöva spendera en dag inne på lindex underklädsavdelning?
jag var inte bättre jag. lät erik bjuda mig på resturang. men vi gjorde det på vårat egna lilla vis.
alla andra på resturangen blev bjudna på godis, askar med geléhjärtan och fick rosor - det fick inte vi. vi fick två geléhjärtan med ett litet plastsvärd stucket rakt igenom dem.
trots detta var det den godaste kina/japan/thairesturangen jag varit på och det var första gången jag åt dumplings.
idag väntas ännu en mysig dag på jobbet. och denna veckan från och med imorgon kommer att bli fulltankad med gäster och fester. kommer nog befinna mig större delen av tiden hemma hos hanna.

jag längtar till frankrike (felicia). <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0