sitter på dagis

älskar mig själv och erik.. och hundarna..
jag älskar mycket mer men just idag är det de enda som känns verkligt. nu. idag. och igår.

bordercollie molly ska bo hos oss två dagar i veckan varje jämn vecka.
då ska vi ut och springa. och jag ska börja äta mindre.
det kommer att bli underbart.
har hela denna veckan inte velat göra annat än sova.
så fort jag lägger mig och blundar så somnar jag.
jag vet inte vad som är värst.
att inte kunna sova eller att vilja sova precis hela tiden.
känns som om jag har varit vaken i två dygn VARJE DAG.
skönt att lilla jack russel rocky har sovit i sängen och slickat en i ansiktet på morgonen denna veckan.
det är som att ha två erik i sängen. fniss.
det är underbart att ha hund hemma!
erik älskar att ha hund hemma.
och jag älskar erik.

nu ska jag sluta. sån är inte jag. ska vakna upp ur min vinterdvala. jag blir så mesig. ska försöka bli mig själv igen. hon som inte älskar någon och hon som tycker att visa känslor är avskyvärt.
det känns som att det är NÅGON/NÅGRA i min omgivning får mig att komma ur det skalet. känns också bra. men det finns bara vissa som få uppleva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0