filled with love

bonjour! imorgon åker smulorna till marsille (20-25 +grader) och jag blir kvar i soliga sverige (+4?).
för att gå till jobbet....
jag är inte bitter! det enda som är tråkigt är att jag inte kommer träffa phillan, på ett litet tag till.
men det är lungt, för vi ska ränna runt med våra bruna små kroppar i solen med citroner och livsgnistan hela sommaren. jag längtar. köpa risig bil och lämna landet. kasta kappan efter vinden och äta apelsiner i gräset.
dricka vin i sommarregnet och cykla med benen mot molnen. rulla runt i ett tält och klibba fast i varandras gårdag. kanske köpa en och annan klänning där emellan.
men fram tills dess ska jag sitta i våren och känna av allt.
känner mig orädd och fri. FÄRDIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0