vår

fåniga saker som gör mig glad.

att hänga upp en ny klänning i garderoben. - det är mitt absoluta favoritplagg.

äta en apelsin. - finns det något jag hellre äter?

ha pizzapicknick i sängen med tända ljus och dricka rött vin till. helst corvina. - finns det något mysigare när solen har gått ned?

känner mig öppen och fri.
det känns så nära till sommaren. allting känns så nära mig. 
det var inte så längesedan som jag kände mig fallande ifrån allt.
men jag längtar efter promenader med pappa, festival, sommarfrossa och regn mot varm asfalt.
vill bara leva.
i sommar ska jag låta världen lära känna mig. vet inte var jag ska . men vi möts där.

jag har plockat bort alla flugor från mitt ansikte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0